mandag 18. juni 2007

Hund og katt...

Dyr på postkort er det jeg vil vise denne gang. Katter har jeg vist før – de facinerer meg – men hunder er også allrighte dyr. En nær slektning av meg har en hund, som blir fryktelig glad når jeg kommer på besøk, den utfører en runddans av en annen verden. En katt er litt mer av den rolige typen, den ser liksom bare opp på deg og sier ” er det deg igjen” og så legger den seg ned igjen og sover videre. Denne slektningen har også en katt, den har jeg bare så vidt sett i forbifarten, disse to er som …ja, hund og katt. For ordens skyld disse to postkortene viser andre typer og raser av dyrene enn det min slektning har!

Animals on postcards is what I will show this time. Cats have I shown before, but dogs are alright anomals too. Many dogs are lively when you come to visit, a cat is more of the relaxing kind –“oh its you”, and it goes back to sleep.

2 kommentarer:

Wimèn sa...

Ja, og ikke ligner de heller....
Du får ta deg en tur i underetasjen neste gang og se om katten er "hjemme", kanskje du har katte-tekke og får lov å klappe han? Hvis ikke så er han ute av luken før du får sukk for deg.

jmb sa...

I love the dog but the kitten has shifty eyes. You can tell I'm not a cat person. I'm sure it will grow into a fine cat.